Hitta katten del 38

Maj gaaadh så längesen jag kört en "Hitta katten" här på bloggen! Det beror inte på att katterna inte skulle vara sina vanliga söta kattsjälv eller att jag skulle ha glömt bort dem i och med gulleplutten hunden Rollo, men, tja, kanske det bara varit lite mycket med livsförändringar, flytt och sånt. Vad vet jag. Men nuuuuu kör vi! 

Jag förstår att det är ett utmaning för vilket hököga som helst att hitta någonting alls i detta virrvarr av kläder, yogamattor, lakan m.m. Ni kan säkert ana orsaken till att jag mer än en gång har dykt upp på jobb eller skolbänken med skjortans tvättlapp viftande på utsidan, när mitt kläder-under-använding-förvaring ser ut så här... Ehemmm, så försök att ignorera röran och koncentrera er istället på att hitta sötkatten som hårar ner sambons träningskläder. 



Ha ett skönt veckoslut mina fellow råddtroll!

PS. Vill ni hitta mer försvinnande kattbilder så kolla under etiketten "Hitta katten"

PPS. Vi måste bura in de öppna klädhyllorna på grund av en tjuvaktig hund som älskar att tugga och sutta på sockor och andra småplagg

Kommentarer