Bevis på att det varit en bra sommar

Under en lååång semester har jag nu vilat. Efter den suveräna inledningen av semestern på Natural High Healing festivalen har jag lajvat semesterlejon med simturer, roadtrips, kvällar med sällskapsspel och jag har glidit från den ena sommarstugan och skärgården till en annan. Nu på sensommaren när skogens bär har börjat mogna har jag plockat blåbär och hallon och jag har bärt hem lass efter lass med överdådigt fulla kassar av färskt lokalproducerat från REKO. Nu skulle jag behöva en passligt stor frys för alla dessa godsaker...

Det här med att  producera text känns ännu lite främmande så jag ger er hellre en inblick i sommaren som gått med, ehumm, "några" bilder.















Men det bästa av allt är ändå det att jag äntligen hittat ett hem! Jag flyttar under augusti månad och det är tillsvidare på hyra, men man får ju se vad som händer i framtiden. Kanske det blir att köpa detta eller nåt annat hus på landet, det vet jag inte. Just nu är jag bara så himla nöjd över att få en egen plätt på jorden att råda över och möjligheter till en egen trädgård. Jag flyttar inte så långt, utan bara knappa 8 kilometer, så jag kommer fortsättningsvis att vara bosatt på den ”lilla” ön mitt i vackra karga Kvarken. 




Nu är jag på jakt efter möbler för att fylla dessa rum. Lycka är ett ställe som känns som hemma.

Kommentarer

Du har nog hittat ett idylliskt ställe! Jättemysigt!
Kommer nog att kännas lite konstigt att inte ha dig och kattorna här i huset längre :)

Ser ut som att Chirano är redo att flytta där på bilden, he he :) Får se om han får hemlängtan till sitt gamla hem och tar sig en vandringstur tillbaka till Replot.... ;)
Joo det är nog supermysigt minsann. Men visst blir det annorlunda med nytt. Men vad skönt att ni sen får börja rumstera om och göra huset till ert! Hehehe jaa få si om Vandraren sätter iväg. Ska muta med mycket fisk, för de är ju nog mest lojala till den mest välfyllda matkoppen ;)
Pernilla sa…
men så roligt! hoppas du hittar möbler å får det som du vill ha det :)
Oj, så mysigt hus! Hoppas du kommer trivas :)