Tips!

Egentligen bloggar jag ju inte här för tillfället utan på min reseblogg bohemianmaggie.wordpress.com men jag kan inte hålla mig från att tipsa om dessa följande tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.

1. Baccy packs
Baccy packs är ryggväskor för stora och små som är gjorda ur ett ekologiskt hållbart perspektiv. Material som är giftfria och hållbara. Mannen bakom projektet, Fredrik Petrusson från Umeå har startat en Kickstarter kampanj för att få igång projektet. Gå in och stöd denna ekovänliga väska genom att t.ex. förhandsbeställa ett exemplar. Jag har beställt en Baccy Earth! Man betalar (och givetvis även får produkten) endast om Fredrik får ihop tillräckligt startkapital.

HÄR är länken till Kickstarter kampanjen.

2. Bloggjulfest i Österbotten
Det vankas den första bloggjulfesten i Österbotten! Bland annat den sköna tjejen Tidstjuven Maria står bakom arrangemanget i samband med gruppen Finlandssvenska Bloggare. In och anmäl er pronto HÄR!

3. Pop up ART i Vasa
Succéen från fjolåret upprepas. Det vankas lokal konst för förmånligt pris i Vasa. Jag köpte en underbar grafik av Jannika Hellevi förra året. Lägg datumen 29.11-22.12 på minnet och kolla in deras Facebook-sida.

Nu ska jag återgå till backpackerlivet i Sydostasien och ni ska ha det gott!

Kommentarer