Packningen

Ursäkta suddet, tog med mobilen eftersom jag hade provpackat ner systemkameran.
Det börjar dra ihop sig. Om en vecka är jag i Beijing, Kina. Igår packade jag för första gången. Idag har jag rivit ut grejerna igen och tagit bort ett par byxor, lagt till en T-skjorta och omplacerat lite grejer. Ungefär 1/3 av ryggsäcken är tom, i enlighet med rekommendationer på nätet.

Hua vad lite kläder jag har med mig. Men det finns ju att köpa på vägen. Då kommer de ju att bli som suovernirer samtidigt. Tänk om, tänk om, tänk om jag glömmer nåt viktigt. En liten nervositet bor nog i mig.

Jag har ställt i ordning min reseblogg på Wordpress. HÄR kan ni alltså följa med var jag är och vad jag gjort. Där kommer jag också att skriva lite utförligare om exakt vad jag har tänkt ta med mig i min packning.

Kommentarer

Linnéa sa…
Men gud är det redan. Jag följer inte med i bloggvärlden över huvud taget. HOppas det blir en ändring där.
Super mycket trevlig resa önskar jag dig nu när i alla fall är här.
Linnea: jo jag kan hålla med dig i är det här redan. Tack, tack :)
Pernilla sa…
ska bli så spännande att följa ditt äventyr
Va roligt att du vill följa Pernilla! :)
Linda sa…
Oj Magda! Att du redan ska iväg. Så fantastiskt spännande. Glad över att kunna följa dig på bloggen! Lycka till med stora äventyret. Hoppas att du får inspireras, beröras, lära och njuta. Jag önskar dig en fantastisk resa! Hoppas att den blir bra på alla sätt!
Kram från Linda
Tack så mycket Linda! <3 kram!