Kärleken heter yoga

Gaaaah! YOGA är för fan det bästa som finns! Eller i alla fall när vi snackar motion och välbefinnande. Jag har haft en lång paus med regelbunden ashtangayoga och mest kört solhälsningar och början av den stående serien och vissa slutpositioner. Nu idag gjorde jag äntligen ett helt pass från början till slut av ledd yoga på Wasa Yogacenter. Och nu undrar jag, varför har jag tagit mig i kragen tidigare?! Det är ju en så underbart skön, avslappnad känsla efteråt. Euforin i kroppen är ju sinnessjukt skön. Att gå på en ledd timme gav också så mycket pepp och motivation att vidareutveckla och utmana mig själv. Visst kände jag lite av att det ännu gjorde ont i handleden, men jag måste bara vara noggrann med positionerna. Är ju helt euforisk! Fantastico!

Så här glad, svettig och stripig i håret blir man efter 1 1/2 timmes ashtangayoga.

Kommentarer