Glad och tacksam

Saker jag är glad över idag:
  • doften från ett nyöppnat (eko)kaffepaket
  • tio timmars sömn med ljuva drömmar
  • en ledig, kravfri helg framför mig
  • det rätt usla, våta vädret som inte ger mig dåligt samvete om jag inte går ut idag
  • att det blir nån version av sushi till middag idag
  • vårens spännande planer, hihi, jag berättar mer senare
  • alla trevliga människor som jag träffat genom diverse föreningsaktiviteter. Det är lite som med trädgårdslandet, skulle jag ha vetat att det var så här kul så skulle jag ju ha börjat för länge sen.
  • någorlunda nydammsugat och uppstädat hem
  • att jag deltog i Raw Life festivalen i somras, för nu kunde jag nämligen börja dagen med en skön qi gong meditation som Sean Gardner lärde ut då.
  • fastlagsbullar. Yummy!
Så, vad är du glad eller tacksam för idag?

Ha en skön helg peeps!

Kommentarer