Det här är inte reklam - dagens tips

Idag har jag inte så mycket rediga tankar. *whooosch* Och där var ljudet av alla er som tappade intresset och drog vidare efter den lovande inledningen. Lång, lång dag på jobbet. Blev så mycket som skulle göras innan ett möte, så jag fick slänga i mig en avokado och mandelbar (mina in case of sudden-hunger-emergancy-mat) framför datorn istället för kålsalladen som jag hade med mig. Kålsallad tar så sjuukt länge att tugga, så den fick bli middag istället. Ynk, ynk, gnäll, gnäll. Tidsdisponering är helt tydligen, verkligen, absolut inte min starkaste sida eftersom jag jämt verkar hamna i pressade deadline-situationer. Nåväl, slut på kråksången och fiolstråken, för jag vet, vi har alla sådana här dagar ibland. Och hur sunt är det att det är normalt?

Dagens tips är sidan Detarintejagdetardu.se som inte är en reklam. Våga klicka bara! Jag ska inte avslöja exakt vad det går ut på, för det förstör överraskningseffekten lite grann. Jag är inte helt hundra på den raljerande tonen som används, men i varje fall bultar mitt hjärta för alla sorters kattdjur.

Kattdjur av modell mindre, men mysig.

Kommentarer

Fy för jobbig dag. Men nu är det helg och jag hoppas att du får en trevlig och lugnare sådan.

Dagens tips var ett av de bättre tipsen jag fått. Tack!
Linda: ja helgen blir skön :) Vassegod.