Att må gott en kväll som denna

Ikväll har jag smörjt kråset. Inhandlade en ekologisk Lapin Kulta Tuisku. Fyllig bärstendryck at its best. Så god! Tänk vilken tur att man kan köpa god feelis på flaska. För mai gad vad jag tycker om att äta och dricka gott!

Förövrigt har jag tagit det lugnt idag. Boring stuff för er att läsa om, men jag har städat lite, läst internet, planterat om några vinbärsbuskar, vittjat savflaskorna (uselt, jag borde byta träd), spatserat runt på ägorna och lyssnat på alla fåglar och doftat på jorden, gjort sallad, lagat nån sorts raw food godisbollar och sett på film. Relax de lux. Känns som om det är just det här lugnet och ensamheten som jag behöver just nu. Fart och fläng snart igen, men just nu bara är jag.

Kommentarer

Anonym sa…
What's up mates, its great post regarding teachingand entirely defined, keep it up
all the time.

Also visit my webpage :: schizophrenic disorders