Jag är ledsen, men....

Hej hörrni, jag har ett ganska pinsamt meddelande till er. Ni vet den där bloggträffen som jag jomsat om? Jaa, nu verkar det inte bättre än att jag inte själv ens kan närvara fast jag så hjärtans gärna skulle hänga, äta och snarvla med er kloka, intressanta och roliga bloggbekanta och -vänner. Förlåååt! Jag vet, det är urdumt. Jag är ledsen.

Det här betyder ju inte att ni andra inte kan träffas! Bordet är bokat och jag kan sammaställa en lista på vem som är på kommande när dagen närmar sig. Äh, söta öde vad jag grämer mig. Det verkar vara ett besvärligt veckoslut för många...

Men min ursäkt är ganska bra. Jag fyller nämligen 30 år den första maj och jag fick idag veta att jag nog inte borde vara fastbokad nånstans just den här bloggträffhelgen. Tydligen är det någon överraskning på gång. Jippidappadabadooo! Jag ÄLSKAR överraskningar! Men, jag håller också på att spricka av nyfikenhet.

*poff*

Kommentarer