Dagens acro

Ååååh, så slapp och skön i kroppen. Idag har jag acroyogat igen. Kroppen var mjukare än igår och jag hade bättre flow. Jag skulle gärna ha fortsatt dinglat och flugit någon timme till och med ännu svårare positioner och konster, men tyvärr tog tiden slut. Sista timmen ägnade vi åt thaimassage.

Efteråt skulle jag och sambon gå på sushi, men Magokoro hade slut på fisk så det enda som fanns var vegetarisk sushi. I och för sig inte helt dumt, men vi tyckte ändå att vi skulle se om vi hittade sushi med fisk någon annanstans. Tyvärr var allt, jaa-a allt, stängt, så vi måste gå på pizza. Hrmm, från sushi till pizza; hur fan tänkte vi där? Nåja, pizzan satt som en sten i magen, obs en god sten, och nu blir det bastu och förhoppningsvis lite spelkväll.

Ha en bra lördag gott folk!


Jag har tyvärr inga foton på när jag själv "flyger" för man hade liksom annat att tänka på än att fotografera, t.ex. fundera ut vad som är uppåt och vad som är neråt "för benen uppåt, nej UPPÅT" "Vah, det är ju det jag gööör!".

Kommentarer

Det ser ju så himla roligt ut. Jag måste börja med yoga snart så att jag också kan börja med acroyoga :)
Det är jättekul! Man behöver inte ha yogat tidigare för att acroyoga. DMen det hjälper ju förstås om man är lite vig och mjuk i kroppen.