Yes, I can!

Förresten, idag åt jag en fastlagsbulle med franskt kaffe till middag och lite ekochoklad till efterrätt. Ja, det var tröstmat. Ja, det var ju just det jag inte skulle göra. Ja, det struntar jag i just nu.

Jag skulle vilja vara en ljuv, vacker, positiv plats på internet, där besökaren blir glad, inspirerad och, och, jaa jag vet inte vad, upplyft kanske. Men det är jag inte alltid. Därför berättade jag det ovannämnda. Ni vet, den där uttjatade diskussionen om glansbildsliv och helgonglorior i bloggosfären. *glimten i ögat*

Jonej, så mycket mer än udda matvanor hade jag tyvärr inte att komma med. Inte heller nåt som är nytt under solen, jag åt ju ogräs i somras. Trevlig helg peeps!

Kommentarer

Hanna sa…
Du menar en sån där positiv internetplats som min blogg är för tillfället? Hahaa. Trevlig helg!
Nå jag tycker ditt hörn av internet är trevligt och precis så som det ska vara. Ärligt, eftertänksamt och ljusglimtar. :) Trevlig helg Hanna!
Lotta sa…
Såklart att bohemer också måste få frossa i fastlagsbullar ibland! =D De är ju också vegetariska... ;)
Hehe, fastlagsbullefrosseri i februari. Nå, precis, helt köttfria.