Tre goda flugor, nej, smällar

Igår var jag trött när jag kom hem. Det hade inte varit en speciellt lång eller händelserik arbetsdag, men ändå jag var inte direkt sprittande av energi eller som ett knyte av socialt umgängelust redo att spricka ut. Någon sorts självinsikt har jag ändå fått under åren som gått och jag vet att jag kanske drar mig för att ringa upp, ta kontakt och  komma iväg när jag skulle behöva sällskap som mest. Därför ska jag se till att ta mig utanför dörren trots att jag kanske känner mig lite hängig.

Därför tog jag mig iväg till Lotta på konsulentparty med underkläder av märket Evelace. Jag är som sagt inte vanligtvis någon stor vän av dylika partyn, men jag ville så gärna äntligen komma till skott med en träff som vi lite halvt om halvt planerat redan länge. Dessutom råkade jag behöva en ny bh också. På partyt råkade jag även stifta bekantskap med en jämnårig tjej som praktiskt taget bor granne med mig. Tre flugor i en smäll liksom. Smack, smack, smack!

Kommentarer