Endast 23 1/2h av stillasittande - stackars mig

Sitter just nu och hittar på undanflykter för att inte bege mig ut på en skidtur/länk/promenad. Hittills har jag försökt övertyga mig själv att jag inte behöver göra det för att jag är trött, jag kan göra det imorgon, det är synd om mig (orsaken är lite oklar ännu) och att jag ju faktiskt redan har gått från huset till bilen av och an och strosat runt i matbutiken idag.

Nu ska jag titta på den här videon igen och sen kasta mig ut i vinterlandskapet. Om ni inte orkar kolla hela videon så rekommenderar jag avsnittet vid cirka 5:00-5:20 och 8:40-8:45.




EDIT: Det blev en 15 minuters promenad och 20 minuters trööög länk.

Kommentarer

Linnéa sa…
hej, härlig filmsnutt. Var du på promenad/skidtur? hoppas det.
Det som är bra när man har barn att man tvingas föra dem till träningarna, ähum med bil. Fast då går jag ju i alla fall till bilen. Jag mår bra av att röra på mig men just nu är jag inne i den värsta jag-orkar-inte-svackan.
Fast denhär snutten fick mej att haja lite till.
Jo, jag tog en lite springtur. Det var nog trögt och det gick mcyket långsammaren än vanligt, men jag kan ju försöka skylla på halkan. Då kan man inte "håsa". Har också haft en väääldigt orkar-inte-period i december :/ Men inte måste man alltid orka, hela tiden.