En viktig A3

Åhå hoppsan. Det blev inte så aktivt bloggande idag. Så kan det gå ibland. Efter jobbet blev jag bjuden på en utomordentligt smaskig bit lax med tillbehör som jag helt enkelt inte kunde tacka nej till. Ja, och sällskapet var det ju givetvis minst lika bra. Duh.

Jag har förresten nästan skrivit ner mina mål och beslut för de kommande åren. Det ser bara lite tråkigt ut just nu. Jag har bara listat grejer - förvisso med en lila penna - på en A3. Jag tror jag vill, ehehmm med risk att låta som en femåring, dekorera och färglägga den lite grann ännu. Sen ska jag sätta upp listan på inre sidan av min garderobsdörr, så att jag inte alltid ser den, bara ibland. Har jag den på väggen kan vem som helst som kommer på besök i mitt sovrum (oooja, ni skulle bara veta mängderna och massorna, nummerlapparna, kaoset) se den. Ser jag den själv hela tiden så blir jag nog också lite blind för den. Den där ännu tråkiga A3:n.

Önskar att jag hade Kreativa Karins flow för en stund. Jag slår vad om att hon har den mest awsome visionboard of all time! Om hon hade en alltså.

Kommentarer

Anonym sa…
Tycker att det låter som en bra ide att hänga upp på garderobsdörren, som en påminnelse på vad man vill göra... när du ser lappen varje gång du öppnar dörren så är chansen större att önskningen inträffar :)