Oopsidaisy

Hoppsan, det blev inte så mycket blogg idag. Iställe blev det en hektisk 13 1/2h dag på jobbet för att få allt gjort som skulle göras före året byter till 2013. Egentligen borde jag väl ha inhiberat min lediga dag imorgon och gjort klart arbetet imorgon. Men när ska jag då hinna fixa julklappar?

Vad kul det kommer att bli att fixa ihop klapparna! En del är köpta, en del hemlagade, en del någonting där mitt emellan. Jag har inte ännu lyckats musta fram så mycket julstämning, men kanske det kommer när jag åker ner till Sibbo i helgen. Sambon verkar bli tvungen att jobba utomlands över julen, så det blir inget gemensamt julfirande detta år heller. Fy vad tråkigt. Inte för att vi brukar fira just julen tillsammans, men för att han kommer att vara så långt borta.

Här är en bild av vad jag pysslat med den senaste kvällen.

Kommentarer