Julkalender - Lucka 4

4. Berätta om en person som du beundrar

Det finns många människor som jag beundrar att vitt skilda orsaker. Exempelvis beundrar jag Ewan McGregors fagra anleten, krmm, drool. Nå till saken, det här kommer kanske att låta lite larvigt, men jag beundrar min syster. Visst kan vi reta gallfebern på varandra ibland och låta beskyllningarna hagla, men för det mesta så är hon en väldigt insiktsfull person som inte ger upp hoppet i första hand och kan vara oerhört entusiastiskt över saker hon är intresserad av.

Det här är Ewan McGregor, inte min syster.
Bildkälla.

Kommentarer

Linnéa sa…
Är det inte Ewan McGregor som har huvudrollen i Moulin Rouge?
På tal om systrar så är det väldigt roligt/hemskt att ha en syster.
Jepp, han spelar ena huvudrollen där. Ja, visst är systrar ju det :)