3 orelaterade saker

1) Idag har jag jobbat som en liten tok med arbetsuppgifter som jag verkligen tycker om. Dagen flyter på så mycket bättre när man gör nåt man gillar. Duh! Jag har haft ganska många jobbiga arbetsuppgifter på senaste tiden och det har känts lite motigt och tungt att ta sig till jobbet.

2) Imorgon får jag besök av tre toppentjejer. Herregud så jag ser fram emot det! De är sådana där människor som man kan plocka upp tråden med hur lätt som helst trots att man inte setts på månader, ibland år. Det blir blir en rolig och förmodligen en väldigt blogglös helg.

3) Mina lurvbollar ligger mest på soffan eller smyger ute i mörkret så det råder en stor brist på roliga fredagsbilder av kattera. Därför kan ni istället gå in och kasta ett öga på en livestream av ytteplyttegullewullesöta kattungar här. Jag smälter.

P.S Tack för tipset om kattungarna Hanna!

Kommentarer

Christina sa…
Att ha vänner som man kan plocka upp tråden med i vilket skede i livet som helst är toppen!