Puh

Puh, vilken dag. Tisdagar alltså, milde tid. Full rulle på jobbet och sen på kurser helahalva kvällen. Yogan var i alla fall superskön! Det är mer utmanande att yoga i egen takt eftersom man måste försöka komma ihåg sekvensordningen, men man kan ju som sagt lunta från en lapp bredvid mattan. Mycket skönt att följa den egna andningen! Dessutom är det helt nyttigt att byta instruktör ibland. Tapsa förklarar på lite annorlunda sätt än min tidigare instruktör, så jag förstår saker på ett annorlunda sätt nu.

Jag yogade tyvärr så länge att jag bara just hann äta och sen bar det iväg till navigationskursen. Jag som hade tänkt göra läxorna innan timmen började. Oops.

Förresten, imorgon börjar jag fasta! Nu har jag ätit mest sallad och druckit gröna drinkar i dagarna två. Det är vad mitt tålamod räcker till just nu, så imorgon kör jag igång! Yeyeye!

Kommentarer