Konsumentupplysningen i Vasa

Idag åt jag lunchSalad House Vaasa. Jag har haft lite dålig fantasi vad det gäller att hitta lunchställen där man får goda sallader. Mest har jag besökt Sweet Wasa och 1r+k som ju är fenomenala! Tydligen har Cotton Club på Vasa uni också bra salladsluncher, men här är mina tankar om Salad House Vaasa:

- något sliskiga ingredienser som kändes lite billiga
- billig och något otrivsam inredning
- yttepytteliten toalett
- beläget i centrum, svårt med (gratis) parkering

+ mycket fetaost
+ bra pris (6,50€) för en tallrik sallad som mättar
+ jättegoda och fluffiga semlor som hör till måltiden
+ i centrum, nära för de flesta
+ bra raggningsställe för singla män/kvinnor som vill ragga brudar. Klientelet bestod 9/10 av kvinnor.

Slut på konsumentupplysningsmeddelande.

Kommentarer

Linnéa sa…
:)
Uttömmande konsumentupplysning, indeed. Ifall jag skulle ha vägarna förbi och vara singel skulle jag definitivt pröva.
Hej-hej.