Announcement!

En vän frågade mig nyss efter att ha läst de senaste inläggen här på bloggen om jag möjligtvis var i havande tillstånd med tanke på temat graviditet och barn som togs upp gång på gång. Det är jag alltså inte, jag har bara råkat snöa in mig på ämnet. Tankarna och associationerna flyger runt hit och dit och utvecklas. Så blir det ofta. Att jag lämnar kvar i ett tema och funderar en stund och så blir det plötsligt många inlägg om miljö, eller mat, eller änglar eller just barn. Jag tänkte bara meddela om detta ifall det är någon annan som också satt ihop två och två, men så blev det fem. Heh.

OM jag skulle vara någonting och eventuellt vilja dölja det så skulle jag förmodligen undvika ämnet för att röja alla misstankar och associationer. Så nu kan ni ju fundera på vad allt jag inte bloggar om...

Kommentarer