Men före jag gör det...


Man vet inte riktigt i vilken ända man ska börja. Jag skulle vilja länka till alla fina inlägg som jag läst mig up to date with ikväll. Jag skulle vilja berätta om den vackra resan och hur vi också besökt Tivoli, men inte Legoland och hur vi sprungit runt som kalvar på grönbete kring hela Köpenhamn och halva Danmark. Jag vill uppdatera er om hur yogautmaningen gick och om hur man kan äta hälsosamt trots att man är på resande fot. 

Men före jag gör någonting sådant så vill jag bara tacka er härliga läsare och bloggare. Jag värderar alla era kommentarer och klickningar så högt och kikar alltid in en sväng till er som länkar vidare till er blogg. Det har varit så obeskrivligt skönt att inte har internet på fem dagar och att inte behöva bry sig om vad som händer på facebook eller bloglovin. Men ändå. Att komma tillbaka och läsa alla era fina tankar och inlägg, både ytliga och djupa, glada och uttråkade, upprörda och tankfulla osv. osv. har varit så underhållande och intressant.

Just saying, keep up the good work!

Kommentarer

Ida sa…
Härligt somrig bild, o WB :)
Linnéa sa…
Välkommen tillbaka till ett svinkallt Finland;)