The Ents grow faster than vetegräs

Förresten, det där vetegräset som jag sådde, dess gräsmattasmak tränger inte igenom när man blandar ut det med annat juicebart. Synd bara att det växer så attans långsamt! Det tog cirka två och en halv vecka förrän det hade blivit tillräckligt långt för skörd. Det krävs dessutom enorma mängder (okej, nu överdriver jag kanske lite) för att få ett shotglas med vetegräs. Å andra sidan kräver det inte heller så mycket arbete att så eller underhålla odlingen. Nu har jag skördat det sista och sått nya bunkar.

Den här lilla mängdens vetegräs...
...ger den här yttepyttelilla mängden juice.

Kommentarer

Hanna sa…
Man fattar varför gräsätare på savannen måste ääta och ääta och äta hela tiden, medan köttätarna äter nångång ibland och annars ligger och drischar!
Du missar bra diskussioner på Ritz!
Haha! True dat.
Äsch, det harmar nog att jag missar, men var helt för trött fortfarande för att laga mig i ordning och komma in till stan. Roligt att du fick ta del av det iaf!