Oops, I did it again...

Frasen som aldrig blir utnött...

Jag släpa mig, ehemm, "skuttade glatt ut" igen denna morgon med springskorna på fötterna. Halv sju på morgon. Halv. Sju. Vad tusan är det som pågår? Men det var en otroligt vacker morgon. Träden var täckta med rimfrost och var alldeles vita. Solen silade igenom dimman som låg över ängarna och åkrarna. Fåglarna kvittrade näst intill hysteriskt. Långt borta hördes ropen från en flock med svanar. Men jag kom inte på att ta en bild... doh!

Idag gick jag mer än vad jag joggade. Var alldeles för sömning i kroppen och trött efter gårdagens yoga. Man behöver ju inte köra fullt ut varje gång. Eller hur vad det nu det där med att utmana och pusha sig själv....? Igen, doh!

Kommentarer

Linnéa sa…
du är superduktig, halv 7 på morgonen?
Jag blev riktigt på gott humör fast jag själv inte har gjort nånting. det smittar... ska vi fara imorgon igen?Ha-ha, please. far bara så skriver du på bloggen och jag mår bra igen.
Haha! Joo, vi far imoron igen (kanske)! Det är ju superbra om glädjen av motion smittar :)
Christina sa…
Nej, inte behöver man köra fullt varje gång.. :) Kör fullt när det känns bra. :) Så länge man kommer sig ut så är det ju huvudsaken. :)
Du har så rätt Christina. Tack för peppet :)