Att göra och att inte göra

På veckosluten blir det alltid lite sämre bloggat för min del. Då tar jag itu med saker jag skjutit upp under veckan. Ofta städning, men jag tar även promenader eller skidturer, träffar vänner och "släktningar", går på fest, äter ute eller lagar lite mer tidskrävande mat, ringer till kompisar eller familj jag inte snackat med på länge och bara kopplar av. Helt vanliga grejer med andra ord. Så naturligtvis blir det inte så mycket blogghäng eller bildredigering då.

Igår gick jagloppisrunda (bilder kommer sen) och träffade sedan Camilla över några bitar sushi och fick halsbandet jag beställt av henne. På kvällen kom Ida på besök och vi satt och prata om både smått och stort allt efter som timmarna rann iväg och kvällen blev till natt. Skönt att inte göra så mycket alla gånger, utan bara sitta och låta tankarna och pratet flowa.

Kommentarer