Sträck upp händerna! Nej, tyvärr.

Ajajajajajajajaj  caramba! Så svag i armar jag är efter ashtanga yogan idag! Vi började med att öva "armhävningar", alltså när man går ner i "kobran".

Bild lånad från klyoga.com

Jag visste ju nog att mina armmuskler inte är dom bästa, men tusan vad jag fick kämpa med resten av "armhävningarna" sen, speciellt i slutet när man var riktigt trött. Att lyfta händerna ovanför huvudet för att sen hemma tvätta håret har sällan varit så besvärligt. Så svag, så svag. Jag blev smärtsamt nog även medveten om hur mycket man måste sträcka armarna uppåt när man rotar runt här hemma. Undrar hur det ska gå på den nya danskursen imorgon...

Kommentarer

Ida sa…
Så du beslöt att börja på pole-dancing? Najs! :D
Maggie sa…
Jepp! Vi beslöt att börja på en kurs tillsammas med Tessa och det verkade kul med påldans :) Det va svårt, men månne det inte blir bättre ännu.