Running away, eh??

Jag funderar på att flytta bloggen från Papper. Dels för att hela nedläggningen av Papper och den nuvarande skötseln av portalen är undermånlig och dels för att bloggen jämt och ständigt hackar och inte funkar som den ska.

Frågan är bara varthän ska jag flytta? Worldpress? Blogger? Tips eller rekommendationer tas emot. Det skulle vara kul med en community, men jag är inte så pigg på ratata för troligtvis läggs den väl också ned snart. Eller vad vet jag, men jag diggar inte riktigt bloggarnas layout där trots den intressanta startsidan. Kanske, kanske...

Kommentarer

SivÖ sa…
Jag är väldigt nöjd med wordpress, det fungerar bekvämt och det är lätt att uppdatera. Går ganska bra att ändra bloggens utseende också med gratisvarianten (jag byter ju tema en gång i veckan...). Det lilla jag använt blogger så tyckte jag att det var krångligare.
Maggie sa…
Tack för din kommentar. Worldpress verkar ha rätt så bra infrasturktur... Dessutom tycker jag att adressen med worldpress kanske ser lite mer tilltalande ut, helt estetiskt sett alltså, än blogspot. Jag ska fundera lite till ännu. Det är nog funktionerna som avgör bloggflytten snarare än adressen.
Maggie sa…
Är du förresten på den finska eller den engelska versionen? Spelar det någon roll?