Modiga Maggie

Not gonna happen! 

Jag beslöt mig för att våga och stiga ut ur min comfortzone lite grann.

Nu är frågan bara hur jag ska undvika att dimpa ner/tappa taget/klanta med knäna/rumpan/armbågarna i skallen/magen/smalbenet på min yogapartner...

Jag ska gå på fredagen och lördagens kursdagar och lämna söndagens thaimassage. Det skulle säkert vara intressant med thaimassagen också, men jag orkar och vill inte sätta ett helt veckoslut på yoga. Dessutom har jag kvällplaner på lördagen som involverar god mat och god dricka!

Jepp, du såg rätt, en till allitteration i rubriken! Töntfaktor är hög.



Men det är ju introduktionskurs, så jag tror nog att det mest blir bara kul! Bild från lajollayogacenter.com

Kommentarer

Camilla sa…
Hahaha! Jag kan just se oss i den där ställningen! :D Lätt match!
Maggie sa…
Haha! Precis så ha jag i alla fall visualiserat att det kommer att gå till. Not! ;)