Nätlös söndag

Suck, inget nät ännu. Jag misstänker att strömavbrottet på torsdag kväll krånglade till nåt, men jag vet inte vad som borde göras. Har försökt starta om, ändra inställningar och banka på routern utan resultat.

När strömavbrottet slog till stod jag just i beråd att hoppa i duschen när allt blev ovanligt mörkt. Det vill säga mörkare än vanligt i en snölös decembermånad. Jag som inte är speciellt förtjust i att duscha sköt gladeligen på det (alltså jag går ju nog i duschen, men jag tycker inte om att vara våt, speciellt det våta håret efteråt är rysligt. Dessutom är det en ganska tråkig syssla, som jag istället fick ta itu med tidigt nästa morgon.) Strömavbrottet gjorde dock att jag gick och lägga mig tidigt och läste en bok i skenet av levande ljus. Så inte helt pölligt. Förutom internetet då förstås.

Kommentarer