Loppisfynd

Till ett ekologisk liv hör ju även återanvändning och därav även loppisshopping. Hehe, helt som om andra faktorer inte alls skulle spela in i valet att handla på loppis, riight. Jag hade siktat in mig på julstämmningsskapande grejer till hemmet eftersom jag inte äger så mycket julpynt. Här är mina fynd från gårdagens loppisrunda.

[caption id="attachment_984" align="alignnone" width="595" caption=" En ljusstake, en blommig och retro termos och (ytterligare) en plåtburk i lite baltisk stil."][/caption]

[caption id="attachment_986" align="alignnone" width="581" caption="Närbild av termosen och plåtburken."][/caption]

[caption id="attachment_987" align="alignnone" width="588" caption="En vacker och väldigt tredimensionell stjärna av metall att hänga i fönstret."][/caption]

 




[caption id="attachment_988" align="alignnone" width="588" caption="En randig hatt."][/caption]

Jag beklagar den dåliga kvaliteten på bilderna, men som den klantskalle som jag är så lämnade jag kameran efter mig igår i bilen som vi lånade. Bilderna är alltså tagna med min telefon.

Kommentarer