Hallå! Här är jag!

Jaha, hur börjar man blogga?  :-)

En presentation är kanske behövlig. Jag är Maggie. Trevligt att träffas! :) Jag tycker om att njuta av livets goda: kultur, god mat, konst, trevliga samtal, söta djur, vackra ting och vackra sinnen.

För tillfället söker jag sanningar, frihet och jag funderar kring kärleken.

Sanningar kring hur man "bör" leva livet, ta hand om kroppen, sköta förhållanden. Det finns så mycket som jag vill! Så mycket som jag inte vet! Jag vill utforska ett mer ekologiskt liv, mer hälsosamt ätande där råmat ingår i min diet och framför allt hur man manifesterar och skapar sin egen verklighet.

För att inte bli allt för seriös - eller pretentiös - så skriver jag även om min vardag, mina katter och mina intressen. Nära mitt hjärta står jämställdhet. Och så dansar jag gärna - och bra ;-)

Kommentarer