Ojdå

Det där med comeback gick ju inte speciellt bra. Heh. Oops. Ojdå. Det finns många idéer och foton till inlägg som aldrig blev skrivna och nu har stunden redan passerat.

Det har varit roliga kurser i Naturens skafferi, insamling av vilda växter, en utbildning i vilda växter som gett mig "papper" på det jag redan hållt på med, sena kvällar, långa chattar, lite pendlande, en vernissage, ett nytt trädgårdsland, en ny förening "Hållbart Österbotten", transitiontänk och mycket mer.

Nu är jag nyss hemkommen från midsommarfirande med mina guldkorn till vänner. Och snart loggar jag ut för att ta semester.

Därför får ni istället en liten bildkavalkad som plåster på såret för min oförklarade frånvaro. I och för sig mobilbilder, så plåstret kan väl jämföras med ett beige Prikka istället för ett med Mumin på. Oh well, ha det gott i sommar"värmen"! Jag lovar att blogga mer "snart"...

....mwuhahhahhahha..!

Kommentarer