Saker jag gjort

  • Handlat på loppis i helgen. Lördagen var den stora nationella Städdagen då folk uppmanas tömma sina förråd och gömmor. Tyvärr hittade jag inga guldkorn hos dem som öppnat sina garderobsdörrar, men istället fyndade jag massvis på ett proffsloppis, Eva & Adam. Herremintiiiiid! Fyra par söta skor, en festklänning, en festjacka, en festskjorta och en blus samt en stor handväska för ynka 47 euro. Återvinning is da shit!

  • Ordnat Pop Up-restaurang med Slow Food Ostrobothnia på Restaurangdagen. Så kul! Hemgjord grillkorv över öppen eld och serverat med coleslaw. Mysigt! Bilder på mitt Instagramkonto och på vår hemsida.

  • Tvättat håret med björklöv. Mer om det senare.

  • Haft mindre, tysta extensiella kriser mellan varven då jag trivts och gått på teaterhumorshow med kompis, hamnat på politiskt eftersnack med riksdagsman, kollat ESC, druckit ekoöl, mailat och planerat, lagat chokladmousse raw food style, planterat om blommor, suttit uppe om kvällarna och tittat på vårljuset, och sträckkollat TV-serier på Netflix. Var borde jag vara? Varför är jag inte där nu? Hur ska jag fylla mitt liv och i vilken ordning? Men framförallt, vilken serie ska jag kolla på till nästa??
PS. Sorry, fortfarande bara mobilfoton... har inte kommit mig för att föra systemkameran på reparation.

Kommentarer