Såhär i förbifarten...

Idag är det extra mycket på gång så det blir knappast så mycket blogg idag. Jag kan inte fatta att hela maj snart har gått! Åh, vad jag längtar efter normala arbetsuppgifter och att inte ha två heltidsarbeten som man ska hinna göra under tiden för ett heltidsarbete.

Jag söker förresten efter Danmarktips. Annika gav mig redan riktigt fint tips för Köpenhamn. Men finns det någonting man måste se ute på landsbygden? Vi tänkte nämligen hyra bil. Vart ska man inte åka? Var ska man bo? Om ni har nåt gott råd på lager så dela gärna med er.

Kommentarer

Linda sa…
Åh, jag vill också åka till danmark! Ska titta in här å se om du får nå fina tips... :)

Ha en bra dag!

Kram!
Linda sa…
Oj köpenhamn enog jätte kiva stad! ha du vari där tidigare? hu länge ska du vara? vi hade egen bil sist vi var där men åkte inte så mycket annat än ti moster som bor på Dragör.
Lantliga Linda: tack det samma!

Linda: Vi ska vara i Danmark fre-tisdag, varav några dagar i Köpenhamn och några ute på vischan (se slott och sånt!). Heh, nå om ni hade privat inackordering så kanske du inte har så myky tips angående boendet. Jag ha aldrig varit i Danmark tidigare.
Linnéa sa…
Lyckans ost, jag gillar Köpenhamn. Men kommer inte på nånting "speciellt" som du inte redan skulle veta. Allt är kiva.
Linda sa…
vi bodde nog också på hotell. nebo tror jag de hette. valde det för man fick bilen parkerad på deras parkering. men nej har nog inte så många tips åt dej. hoppas du hitta någo igår när du sökte =)

o ha en trevlig resa!
låter nais att hyra bil ose lite annat också =)