Inte kan man alltid lyckas.

Tyvärr blev det inget Queer Vasa för mig i helgen. Men enligt Hanna var föreläsningarna väldigt intressanta. Både igår och idag strandade jag av trötthet och tupplurade på soffan istället. Ajdå. Jag som ogillar att tupplura. Istället för att vakna upp energifylld och pigg går jag omkring som en zombie minst en halv timme efter luren. Dessutom kan jag inte ta bara en halvtimmes tupplur just för att jag blir så dåsig när jag vaknar vilket lätt leder till att jag somnar om och om och om och om igen... 

En ganska misslycka lördag även så till vida att jag inte jobbade med att komma ifatt mina deadliner på jobbet som jag hade planerat att göra. Det börjar bli kritiskt. Men om man ser på den ljusa sidan så har jag lagat ihop en sats med savvin. Hoppas det lyckas! Bilder kommer senare.

Kommentarer