En främling i mitt liv

Tänk er följande vanligtvis hypotetiska scenario. Jag går och lägger mig klockan tio på kvällen och stiger upp följande morgon klockan sex. Inget vapenhot, helt frivilligt. Sen snörar jag på mig springskorna och 6.12 beger jag mig ut på en morgonlänk. En halvtimme senare flåsar jag rödbrusig om kinderna in genom dörren igen, hoppar i duschen, äter frukost och kör sedan till jobbet där kring halv åtta och känner mig pigg och energisk.

Vem är denna människa och vad gör hon i min kropp?

Kommentarer

Christina sa…
Wow! Såg en som var ut och sprang imorse när jag körde till jobbet. Önskar att jag hade sån energi redan från morgonen..
Jag blev nog lite inspirerad av ditt spring, så tack för det! :) Jag misstänker att min inneboende hurtbulle snart försvinner, för jag brukar vara väldigt morgontrött. Men tänk så fint att bege sig ut i försommarmorgonen: doften av dagg, den stigande solen, ljumma luften, morgonfåglarna, fräscheten... Visst, det fixar vi, eller hur!? ;)