Att längta hem

Min lunch idag...
Vilken jäkla måndag. Just nu längtar jag hem av följande orsaker:
  • jag skulle posta ett brev och ett paket idag, som jag glömde hemma. 
  • lunchen lämnade också kvar i kylskåpet där hemma 
  • och jag märkte just att även plånboken är hemma. 
Så här sitter jag och knaprar på lite överblivna havrekex från ett möte. Turligen nog hade jag i alla fall inhandlat havrekex som inte innehåller tillsatsämnen...

Hehe, hoppas ni har haft en bättre start på veckan än vad jag har haft! 

Kommentarer

Hanna sa…
Riktigt bra start jo tack! Vad gör du annars på dagarna, alltså vad jobbar du med?
Linnéa sa…
Icke sa Nicke. Tandläkare. Jag skaka som ett asplöv och tårarna rann när jag fick bedövningsspruta. Int e jag lite pletu.
Trevligt att du Hanna haft en bra måndag. Om dagarna brukar jag hänga på ett museum nära dig. ;)

Linnea, aj det låter inte alls kul. Hoppas morgondagen blir bättre :)